Mé strategie a obchodní případy jsou založeny na porozumění cílovým skupinám, analýze dat, validaci prototypů a MVP, stejně jako na intuici a validaci skrze výzkumy.
Mým hlavním zaměřením je strategie, zejména pro segmenty FSI a ICT, včetně návrhu řešení a technických specifikací.
Mým primárním oborem je finanční segment, který zahrnuje banky, pojišťovny a fintech společnosti s rozšířením do telekomunikací a energetiky.
Primárně se zaměřuji na digitalizaci podniků v sektorech ICT, maloobchodu a e-commerce.
Zaměřuji se na UX/UI a zákaznické cesty, design služeb a produktů a vymýšlení vhodných metodik workshopů pro specifické potřeby klientů.
Naši práci v Etnetera Sense vnímám jako vynikající nástroj pro pomoc společnosti v digitalizaci a zlepšení funkčnosti systémů, na kterých jsme více či méně závislí.
Data dokážu využívat v kontextu CX, takže klientům pomáhám i s návrhem datové strategie.
Doma jsem v oblasti ekonomických analýz a optimalizace podnikových procesů. Rád pracuji na mapování zákaznických cest, konkurenčním srovnání nebo strategických plánech včetně data strategy.