Odkryjeme skutečné potřeby vašich zákazníků a díky tomu i příležitosti na úrovni designu produktů, business modelu, komunikace či procesů. Pomůžeme vám tyto příležitosti využít, a naplnit tak potřeby zákazníků i vaše business cíle.
Věříme, že Customer Centric přístup je ta správná cesta, jak nastavit dlouhodobě udržitelný business model. A nebojte se, obchodní cíle vaší firmy se neocitnou na vedlejší koleji. Právě naopak, jsou důležitým vstupem, kolem kterého se spolu s potřebami zákazníků vše točí.
Společně s vámi se zaměříme na integraci zákaznických potřeb do všech aspektů vašeho podnikání, což povede k posílení vztahů s vašimi zákazníky a růstu vaší firmy.
Podíváme se na vaše zákazníky komplexně s využitím CC frameworku. Říkáme tak našemu metodickému rámci pro výzkum, hodnocení, plánování, řízení a zdokonalování interakcí s klienty, který jsme na základě našich zkušeností sestavili.
Nastartujeme s vámi aktivity vedoucí k identifikaci, zapamatování si a následnému rozpoznání zákazníka s cílem poskytnout mu personalizovaný zážitek, pro který se za vámi bude rád vracet.
Projdeme spolu s vámi intenzivním a strukturovaným procesem navrhování a prototypování, který vám umožní rychle identifikovat, vyřešit a otestovat klíčové problémy týkající se vašeho produktu, služby nebo businessu.
Mé strategie a obchodní případy jsou založeny na porozumění cílovým skupinám, analýze dat, validaci prototypů a MVP, stejně jako na intuici a validaci skrze výzkumy.
Mým hlavním zaměřením je strategie, zejména pro segmenty FSI a ICT, včetně návrhu řešení a technických specifikací.
Mým primárním oborem je finanční segment, který zahrnuje banky, pojišťovny a fintech společnosti s rozšířením do telekomunikací a energetiky.
Primárně se zaměřuji na digitalizaci podniků v sektorech ICT, maloobchodu a e-commerce.
Napište nám, o čem uvažujete, kde cítíte rezervy či nevyužitou příležitost.
Ozveme se vám a společně dáme věci do pohybu.