Vylepšete správu dokumentů s OptiShare

Centralizujte, zabezpečte a automatizujte svou správu dokumentů v Microsoft prostředí. Snadná integrace, minimální úsilí, maximální efektivita.
CHCI KONZULTACI

S čím vám OptiShare pomůže

OptiShare centralizuje, organizuje a automatizuje proces správy dokumentů v rámci ekosystému Microsoft. Systém odstraňuje složitost správy dokumentů, takže váš tým může pracovat chytřeji, nikoli složitěji.

Migrace dokumentů

Nahráváme a organizujeme všechny vaše dokumenty do SharePointu, kde probíhá deduplikace a konsolidace, abyste měli vše na jednom místě.

Automatická Klasifikace

Naše AI automaticky rozpozná a klasifikuje dokumenty, šetří váš čas a zvyšuje přesnost.

Archivace a Úspora Místa

Archivujeme staré dokumenty do Data Lake a necháváme pouze aktivní soubory v SharePointu, čímž optimalizujeme vaše úložiště.

Inteligentní vyhledávání

S pomocí AI Copilota snadno najdete jakýkoliv dokument, i podle klíčových slov nebo obsahu.

Výhody, které Vám
OptiShare přinese

Optimalizace úložiště

Vytvoříme vlastní Data Lake, který optimalizuje ukládání dokumentů. Aktivní soubory zůstanou v SharePoint, zatímco starší data se bezpečně archivují. To zjednoduší správu dokumentů, sníží nároky na úložiště a ušetří náklady.

Úspora času a peněz

Automatizací úkolů, jako je třídění a vyhledávání dokumentů, OptiShare šetří čas vašich zaměstnanců, kteří se mohou soustředit na důležitější úkoly. Zároveň snižuje chyby, které by mohly vést k dodatečným nákladům. Lepší správa úložiště a přístupů navíc šetří na licencích a IT nákladech.

Microsoft Ekosystém

OptiShare se bez problémů propojuje s Microsoft nástroji, jako jsou Teams, OneDrive a Outlook, což usnadňuje spolupráci a automatizaci pracovních postupů. Provázanost s těmito aplikacemi výrazně zvyšuje efektivitu práce.

Bezpečná správa přístupů

OptiShare automatizuje přidělování přístupů na základě klasifikace dokumentů, čímž zajišťuje, že citlivé informace uvidí jen oprávnění uživatelé. S podporou Single Sign-On je správa jednoduchá a bezpečná, a auditní záznamy poskytují přehled o tom, kdo a kdy přistoupil k dokumentům.

Časté dotazy (FaQ)

Jste připraveni posunout správu dokumentů na další level?

Rádi vám pomůžeme zavést OptiShare do firmy a zjednodušit tím vaši správu dokementů, napište nám.

ODESLAT
Děkujeme! Ozveme se vám co nejdříve, obvykle do druhého pracovního dne.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.