Vylepšete správu dokumentů s OptiShare

Centralizujte, zabezpečte a automatizujte svou správu dokumentů v Microsoft prostředí. Snadná integrace, minimální úsilí, maximální efektivita.
CHCI KONZULTACI

S čím vám OptiShare pomůže

OptiShare centralizuje, organizuje a automatizuje proces správy dokumentů v rámci ekosystému Microsoft. Systém odstraňuje složitost správy dokumentů, takže váš tým může pracovat chytřeji, nikoli složitěji.

Migrace dokumentů

Nahráváme a organizujeme všechny vaše dokumenty do SharePointu, kde probíhá deduplikace a konsolidace, abyste měli vše na jednom místě.

Automatická Klasifikace

Naše AI automaticky rozpozná a klasifikuje dokumenty, šetří váš čas a zvyšuje přesnost.

Archivace a Úspora Místa

Archivujeme staré dokumenty do Data Lake a necháváme pouze aktivní soubory v SharePointu, čímž optimalizujeme vaše úložiště.

Inteligentní vyhledávání

S pomocí AI Copilota snadno najdete jakýkoliv dokument, i podle klíčových slov nebo obsahu.

Výhody, které Vám
OptiShare přinese

Optimalizace úložiště

Vytvoříme vlastní Data Lake, který optimalizuje ukládání dokumentů. Aktivní soubory zůstanou v SharePoint, zatímco starší data se bezpečně archivují. To zjednoduší správu dokumentů, sníží nároky na úložiště a ušetří náklady.

Úspora času a peněz

Automatizací úkolů, jako je třídění a vyhledávání dokumentů, OptiShare šetří čas vašich zaměstnanců, kteří se mohou soustředit na důležitější úkoly. Zároveň snižuje chyby, které by mohly vést k dodatečným nákladům. Lepší správa úložiště a přístupů navíc šetří na licencích a IT nákladech.

Microsoft Ekosystém

OptiShare se bez problémů propojuje s Microsoft nástroji, jako jsou Teams, OneDrive a Outlook, což usnadňuje spolupráci a automatizaci pracovních postupů. Provázanost s těmito aplikacemi výrazně zvyšuje efektivitu práce.

Bezpečná správa přístupů

OptiShare automatizuje přidělování přístupů na základě klasifikace dokumentů, čímž zajišťuje, že citlivé informace uvidí jen oprávnění uživatelé. S podporou Single Sign-On je správa jednoduchá a bezpečná, a auditní záznamy poskytují přehled o tom, kdo a kdy přistoupil k dokumentům.

Časté dotazy (FaQ)

Jste připraveni posunout správu dokumentů na další level?

Rádi vám pomůžeme zavést OptiShare do firmy a zjednodušit tím vaši správu dokementů, napište nám.